نمایشگاه پائیزه در مرکز مازندران گشایش یافت
به گزارش روابط عمومی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری، نمایشگاه پائیزه عرضه مستقیم کالا روز گذشته با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ، فرمانداران شهرستان ساری و میاندرود ، معاون رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان افتتاح شد.
شایان ذکر است این نمایشگاه در کیلومتر 7 جاده نکاء با بیش از 260 غرفه و مساحت تقریبی 3000 متر مربع از تاریخ 20 شهریور ماه به مدت 10 روز کاری از ساعت 10 صبح الی 10 شب جهت بازدید عموم برپاست.
همچنین قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 15 الی 20 درصد می باشد که قیمت اجناس توسط کارشناسان مربوطه تعیین گردیده است و بازرسان این اداره نیز در طول مدت برگزاری نمایشگاه بر تخلفات احتمالی درعرضه کالا نظارت دارند.
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 8:47 توسط روابط عمومی
|