"به نام خدا"
17 مرداد روز خبرنگار پاسداشت و یادآور جامعه فرزانه، نجیب و شریف رسانه ای است که از ابتدای انقلاب
شکوهمند اسلامی در فرازهای مهم و سرنوشت سازی چون جنگ تحمیلی و سایر بحران های طبیعی و حوادث تلخ و شیرین، با همه مشکلات، نامهربانی ها و کمبودهایی که وجود داشته است در کنار، نظام، رهبری و مردم قدرشناس ما بوده اند.
بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود استان و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است. امروز قصیده توسعه استان مازندران را نمی توان جز با قافیه رسانه به منصه ظهور رسانید. از این منظر است که هیچ واژه و کلامی یارای قدردانی از زحمات و تلاش های جامعه فعال و با افتخار رسانه ای استان مازندران را ندارد.
اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را به همه فعالان خبری و رسانه ای استان تبریک و شادباش گفته و آرزومندم در سایه قلم های روشنگر، آگاه، هشداردهنده و دلسوز، آینده ای روشن و پرامید در انتظار جامعه مازندران باشد.
اسماعیل هادی نژاد کیاسری – رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری