اسماعیل هادی نژاد کیاسری ،رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان های ساری و میاندورود به مناسبت روز صنعت و معدن ضمن قدر دانی از تلاش جهادگران عرصه صنعت و معدن،این روز را به این قشر زحمت کش جامعه تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

روز دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده است .

دهم تیر ماه،روز ملی صنعت و معدن را که روز ارج نهادن دولت و ملت به تلاش جهادگران عرصه صنعت و معدن است را به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه تبریک می گویم .

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مجالی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی )،سیاست های اقتصاد مقاومتی را چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی در راستای سند چشم انداز 20 ساله و برنامه توسعه گام برداریم .

امید است صنعت کشور با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصتهای رشد و توسعه،  با عبور از موانع پیش رو و فائق آمدن بر مشکلات بتواند با شکوفایی روز افزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشد.

وی  ضمن گرامیداشت روز صنعت و معدن و ارج نهادن به تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر تلاشگران این عرصه، افزودند شایسته است با تأسی از سیاست‌های اقتصاد مقاوتی و با استعانت از خداوند قادر متعال،  فصل نوینی آغاز شود که اعتلای ایران اسلامی و شکوفایی اقتصاد و تجارت از ثمرات شیرین آن باشد .